• English (UK)
  • Greek (Greece)
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting
  • KARIOTIS Audio & LIghting

ΑξιολόγησηΧρήστη: 5 / 5

ΑστέριαΕνεργάΑστέριαΕνεργάΑστέριαΕνεργάΑστέριαΕνεργάΑστέριαΕνεργά
 

 

Ο  Γιάννης  Πάριος  Live  στην  Ελευσίνα

 

Σύσσωμη  η  αθλητική  οικογένεια  του  Πανελευσινιακού  Α.Ο.  αλλά  και  ολόκληρη  η  Ελευσίνα  πρωτεύουσα  της  Ευρώπης  για  το  2021,  απόλαυσαν  μια  μοναδική  για  την  πόλη  βραδιά,  με  το  Live  του  Γιάννη  Πάριου  και  του  Χάρη  Βαρθακούρη.  Ένα  Live  ορόσημο  τόσο  για  την  ίδια  την  πόλη  (απ’  όσο  πληροφορηθήκαμε,  ποτέ  ένας  καλλιτέχνης  του  διαμετρήματος  του  Γ.  Πάριου  δεν  έχει  δώσει  συναυλία  στην  Ελευσίνα),  όσο  και  για  τον  εξαιρετικό  χώρο  του  Παλαιού  Ελαιουργείου  ο  οποίος  ναι  μεν  φιλοξενεί  κατά  κόρον  πολιτιστικά  δρώμενα,  αλλά  ήταν  η  πρώτη  φορά  που  φιλοξένησε  ένα  Live  υψηλών  τεχνικών  και  καλλιτεχνικών  απαιτήσεων  όπως  αυτό  των  Γ.  Πάριου  &  Χ.  Βαρθακούρη.  Επίσης  ιδιαίτερη  σημασία  είχε  το  εν  λόγω  Live  ως  διοργάνωση  τόσο  για  την  ΚΕ.Δ.Ε.  (Κοινωφελής  επιχείρηση  Δήμου  Ελευσίνας)  όσο  και  για  την  οικογένεια  των  Αφων  Καριώτη  και  των  εταιριών  τους  (Kariotis  Audio  &  Lighting  και  Kariotis  EVENT  Productions)  που  είχαν  ενεργό  συμμετοχή  στο  ρόλο  της  παραγωγής  καθώς  βεβαίως  και  στον  τομέα  της  τεχνικής  υλοποίησης  όλης  της  εγκατάστασης  και  του  project  γενικότερα,  συνεπικουρούμενες  από  την  Alpha  Sound  του  Κώστα  Κωνσταντινόπουλου  που  υποστηρίζει  τεχνικά  το  Γ.  Πάριο  στα  Live  του.  Ας  δούμε  αναλυτικά  τον  εξοπλισμό  που  χρησιμοποιήθηκε…

 

Εξέδρες  Nivtec  και  PA  σύστημα  της  RCF

Η  παραγωγή  της  συναυλίας  του  Γιάννη  Πάριου  ήταν  ομολογουμένως  ιδιαίτερα  προσεγμένη  σε  όλους  τους  τομείς.  Από  την  εξέδρα  και  τα  ικριώματα  έως  το  support  και  το  PA  σύστημα  αλλά  και  την  όλη  διοργάνωση  της  παραγωγής.

Στα  τεχνικά,  η  εξέδρα  και  τα  riser  που  φιλοξένησαν  το  Γιάννη Πάριο  και  το  Χάρη  Βαρθακούρη  ήταν  της  Nivtec,  ενώ  το  main  PA  σύστημα  ήταν  το  μεγάλο  TTL  55-A  της  RCF  αποτελούμενο  από  8  καμπίνες  ανά  πλευρά.  Τα  sub  της  RCF  που  χρησιμοποιήθηκαν  ήταν  τα  Sub  9007AS,  4  ανά  πλευρά  σε  διάταξη  end  fire.  Χρέη  outfill  ανέλαβαν  δυο  TTL-6  ανά  πλευρά,  ενώ  δυο  RCF  TT25-A  MKII  ανέλαβαν  το  ρόλο  των  front  fill.

 

Κονσόλες  και  μόνιτορ  σκηνής
Τις  κονσόλες  και  τα  μόνιτορ  σκηνής  τα  προμήθευσε  η  παραγωγή  του  Γιάννη  Πάριου  και  η  Alpha  Sound,  καθώς  είναι  αυτά  που  τον  συνόδευσαν  στις  καλοκαιρινές  του  εμφανίσεις.  Συγκεκριμένα  χρησιμοποιήθηκε  μια  Midas  PRO6  στο  Foh  και  μια  Digidesign  SC48  για  τα  μόνιτορ. 
Οσον  αφορά  τα  μονιτορ  χρησιμοποιήθηκαν  4  και  4  Meyer  Sound  Melodie  ως  side  fill,  ενώ  για  τη  φωνή  του  Γιάννη  Πάριου  είχαν  τοποθετηθεί  τέσσερα  μόνιτορ  12AM  Clair  Bros  και  δυο  Meyer  MJF  212.

Φωτισμός  και  Visual
Το  φωτιστικό  αλλά  και  το  visual  σύστημα  που  εγκαταστάθηκε  μόνο  αμελητέα  δεν  ήταν.  Από  φώτα  είχαν  εγκατασταθεί  18  beam  PMK  7R,  3  GLP  Impression  XL  240,  10  Impression  90,  8  startube  (κάτω  από  το  stage),  14  DTS  Delta,  4  ProLights  Arria  700  profil,  8  ProLights  Arena  Halo,  8  DTS  Profile  και  8  PAR  LED  επίσης  της  ProLights.  Όλα  αυτά  προγραμματίστηκαν  και  ελέγχθηκαν  μέσω  μιας  grandma  2  full  size. 
Αντίστοιχα  η  LED  οθόνη  που  κυριάρχησε  στην  πλάτη  της  σκηνής  ήταν  μια  υψηλής  ευκρίνειας  Gloshine  που  αντιπροσωπεύει  η  εταιρία  του  Μελέτη  Καριώτη.

 

 

Το  Live  και  οι  άνθρωποι   

parios

Οι  συναυλίες  του  Γιάννη  Πάριου  είναι  πραγματική  εμπειρία  όχι  απλά  γιατί  ανήκει  στους  τελευταίους  μεγάλους  του  Ελληνικού  τραγουδιού,  αλλά  γιατί  πάντα  χαρακτηρίζονται  από  αμεσότητα,  αρτιότητα  και  ερωτισμό.  Αλλωστε  δεν  είναι  πολλοί  οι  καλλιτέχνες  αυτού  του  επιπέδου  που  ερμηνεύουν  κατά  πλειοψηφία  ολόδικά  τους  (στίχοι  και  μουσική)  τραγούδια  σε  ένα  best  of  show,  με  το  ένα  σούπερ  χιτ  να  διαδέχεται  το  άλλο.  Εξαιρετική  και  η  παρουσία  του  Χάρη  Βαρθακούρη  (ως  φωνή  και  performing)  στο  δικό  του  μέρος  (όλοι  θα  το  ήθελαν  μεγαλύτερο  πάντως)  καθώς  και  τα  ντουέτα  με  τον  πατέρα  του  που  ακολούθησαν.  Αντίστοιχα  εξαιρετικό  ήταν  το  αποτέλεσμα  όσον  αφορά  το  ηχητικό  και  φωτιστικό  κομμάτι  της  συναυλίας  αλλά  και  η  όλη  παραγωγή  στο  σύνολό  της.
Οσον  αφορά  τους  άμεσους  συντελεστές  αυτής  της  συναυλίας,  για  τον  ήχο  του  Foh  υπεύθυνος  ήταν  ο  δάσκαλος  πολλών  εξ’  ημών,  Παύλος  Σαπουντζής,  στα  μόνιτορ  ο  Γιώργος  Ρουπάκας,  ενώ  ο  Βαγγέλης  Δεληβασίλης  είχε  την  επιμέλεια  των  φώτων  (σχεδιασμός  –  προγραμματισμός  –  χειρισμός).
Το  PA  σύστημα  της  RCF  κάλυψε  ιδανικά  το  χώρο  και  δούλεψε  κυριολεκτικά  στο  ρελαντί,  ανταποκρινόμενο  εξαιρετικά  στις  συνθήκες  του  Live,  με  άψογα  δυναμικά,  ρεαλιστική  χροιά  και  πλήρη  συχνοτική  έκταση.
Αλλωστε  ο  Παύλος  πράττει  πάντα  τα  αυτονόητα  στο  Foh  ειδικά  με  καλλιτέχνες  τέτοιου  βεληνεκούς.  Κοινώς,  μιλάμε  για  τυπικά  ιδανική  μίξη  Παύλου,  ήτοι:  παίζει  σε  ‘κανονικές’  στάθμες,  ακούγονται  όλα  τα  όργανα  και  οι  μουσικοί,  με  φυσικές  –  ρεαλιστικές  χροιές,  με    ‘μαζεμένους’  χώρους  όσον  αφορά  τα  εφέ  και  ακολουθεί  πάντα  τη  δυναμική  της  μπάντας  και  την  ενέργεια  του  frontman.  Μονολεκτικά  το  ηχητικό  αποτέλεσμα  ήταν  άψογο  και  απολαυστικό.  Το  ίδιο  και  τα  φώτα  του  Δεληβασίλη,  ενώ  απροβλημάτιστα  ήταν  και  τα  μόνιτορ  (με  το  Γ.  Ρουπάκα  στη  stage  κονσόλα)  με  έναν  μάλλον  όχι  εύκολο  τραγουδιστή  όπως  ο  Γιάννης  Πάριος  που  σημειωτέον  δεν  χρησιμοποιεί  in  ear,  αλλά  είναι  σχεδόν  περικυκλωμένος  από  6  wedge  monitor  πρώτης  γραμμής.  Οι  μουσικοί  χρησιμοποίησαν  Aviom.

 

Επίσης,  ήταν  κάτι  παραπάνω  από  προφανές  ότι  οι  Αφοι  Καριώτη,  με  συντονιστή  τον  Παντελή  Καριώτη,  έδωσαν  και  την  ψυχή  τους  γι’  αυτή  τη  συναυλία,  αφού  είχε  μια  σειρά  από  ιδιαίτερους  συμβολισμούς  για  τους  ίδιους,  κυρίως  γιατί  ήταν  η  πρώτη  του  Πάριου  στην  πόλη  τους  την  Ελευσίνα  και  διότι  έγινε  για  την  αθλητική  οικογένεια  της  πόλης,  τον  Πανελευσινιακό.  Εξ’  ου  και  ανέβασαν  πολύ  ψηλά  τον  πήχη  της  παραγωγής  σε  όλους  τους  τομείς…Επίσης,  ήταν  κάτι  παραπάνω  από  προφανές  ότι  οι  Αφοι  Καριώτη,  με  συντονιστή  τον  Παντελή  Καριώτη,  έδωσαν  και  την  ψυχή  τους  γι’  αυτή  τη  συναυλία,  αφού  είχε  μια  σειρά  από  ιδιαίτερους  συμβολισμούς  για  τους  ίδιους,  κυρίως  γιατί  ήταν  η  πρώτη  του  Πάριου  στην  πόλη  τους  την  Ελευσίνα  και  διότι  έγινε  για  την  αθλητική  οικογένεια  της  πόλης,  τον  Πανελευσινιακό.  Εξ’  ου  και  ανέβασαν  πολύ  ψηλά  τον  πήχη  της  παραγωγής  σε  όλους  τους  τομείς…

πηγη:  Alive.gr

 

 

Tags: